איך לארגן קייטרינג חלבי ליום הולדת?

מסיבת יום הולדת זהו אירוע וציון דרך שתמיד כיף להשתתף בו. אירועי יום הולדת יש בהם אופי קליל, יש להם גוון צבעוני ועליז ולרוב כל מה שרק נבחר להגיש באירוע יום הולדת יוכל להיות טעים וגם מוצלח. אז אפשר ללכת על אירוע עם כיבוד קל עד קליל, אפשר לבחור אירוע עם ארוחה רצינית שתהיה על בסיס בשרי או חלבי ואפשר גם לבחור את צורות ההגשה מכל אפשרות שרק תעלה על דעתנו.

השאלה היא איך מתאימים את סגנון הארוחה וכיצד בוחרים את האוכל לאירוע?

כאן יש כמה וכמה דגשים אליהם צריך להיצמד על מנת שאפשר יהיה להגיע לבחירה המדויקת בתפריט שאכן יעשה את האירוע וימצא חן בעיני כולם.

כך מארגנים קייטרינג ליום הולדת

כשרוצים לארגן קייטרינג ליום הולדת, חשוב להתייחס לדברים הבאים:

  • מיהו קהל המוזמנים
  • השעה ביום
  • העונה בשנה
  • שאר התוכניות באירוע
  • קהל המוזמנים – יש הבדל גדול בין קהל צעיר ואפילו ילדותי ממש לבין קהל שהוא בוגר ואפילו מבוגר ממש. לא לכל סוג של קהל אפשר להגיש כל סוג של אוכל. אן מדובר בילדים קטנים לא צריך הרבה יותר מממתקים, אוכל ילדותי כמו צ'יפס, פלאפל, פיצה וכן הלאה. אם הקהל הוא בוגר, הוא כבר יתלהב מאוכל ברמה שונה. זה יכול להיות קייטרינג חלבי כאשר קייטרינג חלבי מחירים עשויים להקל עליכם את ההוצאות לאירוע אך זה גם יכול להיות אוכל צמחוני או בשרי.
  • השעה ביום – לא בכל שעה ביום אפשר להגיש כל דבר. יש שעות ביום בהם אפשר להגיש רק אוכל קליל ויש שעה ביום בו כן כדאי ללכת על אוכל כבד ומנה בשרים מושקעת. שעות הבוקר או הצהריים המוקדמות יתאימו יותר לאוכל קליל ולא מכביד לעומת שעות הצהריים המאוחרות והערב, אלו בהחלט יקבלו בברכה את האוכל הכבד.
  • העונה בשנה – חשוב להתאים את האוכל על פי העונה בשנה. לא בכל עונה תוכלו להגיש כל סוג של אוכל. בחורף כדאי ללכת על אוכל כבד אך בקיץ חייבים למתן את זה ולעבור לאגף הקליל והפרשי. רק אוכל שהוא מותאם לעונה הוא אוכל שיתקבל היטב וישמח את לב הסועדים.
  • התוכניות האחרות שיש לכם באירוע – באירועים באופן כללי ובמיוחד באירועים כמו ימי הולדת, חשוב מאוד לדאוג שתהיה תוכנית. התוכנית באירוע יוצרת את כל העניין ואת התוכן שיהיה באירוע וזה מה שלמעשה מעניק לאורחים את התחושה כי אכן השקיעו עבורם וטרחו שייהנו באירוע מושלם.

אז אי אפשר לומר מה חשוב יותר. האוכל באירוע או האטרקציה שתהיה בה. עם זאת לא נוכל לבטל את האחד מפני השנייה. כן צריך לדאוג שיהיה סנכרון והתאמה בין השניים כדי שהאירוע אכן יהיה מוצלח.

לסיכום, תכנון נכון של אירוע יוביל להצלחתו ולסיפוק מצד כל המשתתפים.

נהנתם מהכתבה? שתפו עם החברים!

כתבות נוספות שאולי תאהבו

רעיונות להפקת אירוע יום הולדת מיוחדת עם קונספט

רעיונות להפקת אירוע יום הולדת מיוחדת עם קונספט

יום הולדת על הפרק, ובין אם מדובר בבן משפחה יקר…
איך לבחור חברת הדפסות איכותית?

איך לבחור חברת הדפסות איכותית?

חברות הדפסה יש לא מעט, אך האם כולן מציעות איכות…
מגמות עיצוב לחדרי אמבטיה: ארונות אמבטיה ומעבר לכך

מגמות עיצוב לחדרי אמבטיה: ארונות אמבטיה ומעבר לכך

חדר האמבטיה המודרני התפתח מעבר לתפקידו המסורתי, והפך לנווה מדבר…
ניתוחים פלסטיים נפוצים לפני אירוע חשוב

ניתוחים פלסטיים נפוצים לפני אירוע חשוב

עם עליית המדיה החברתית והרצון להיראות במיטבנו, אין זה מפתיע…