איך לבחור חברת הדפסות איכותית?

חברות הדפסה יש לא מעט, אך האם כולן מציעות איכות גבוהה? בדומה לכל שירות עסקי, יש טובים יותר ויש טובים פחות. משום כך, נסביר כיצד תוכלו לבחור חברת הדפסות איכותית, שתיתן לכם תמורה מלאה ושירות מצוין.

התמחות בסוגי הדפסה רצויים

דבר ראשון, שימו לב שלא כל חברות ההדפסה מתמחות באותו סוג של דפוס. אי אפשר לשים בסירה אחת שירות של הדפסת עלונים ביחד עם שירות של הדפסה על בגדים כאלה או אחרים. חברה שמתמחה בהדפסת כרטיסי ביקור, לא בהכרח תוכל לספק פתרונות מעולים, בהדפסה על מוצרי פנאי ומתנות. דרושים כלים אחרים לגמרי, להדפסה על חומר קשיח לעומת הדפסה על בד או טקסטיל, כריות וכדומה. טכניקת החדרת הדיו וסוגי הצבעים, גם הם עשויים להיות ממינים מאוד שונים. על כן, תחילה בררו מהי ההתמחות של חברה ההדפסות. היצמדו לחברה המתמחה בנישה שאתם צריכים ממש עכשיו.

סוגי הדפסה על בגדים

התרשמות מתיק עבודות

גם אם שמעתם טובות על חברת הדפסות כזאת או אחרת, אין יותר טוב ממראה העיניים. לא משנה אם אתם צריכים כעת הדפסה על בגדים, הדפסה על מטריות, הדפסה על צעיפים או אולי על תיקים, בדקו את תיק העבודות. משום שאין די לפנות לחברה שרכשה לאחרונה ציוד מקצועי להדפסה על טקסטיל. יש צורך בהרבה ניסיון מעשי וממשי. תיק עבודות עשיר או דוגמאות שהודפסו עבור לקוחות קודמים, ממחישים בדיוק עד כמה החברה אכן מקצועית ואיכותית.

המלצות של לקוחות

במידה והתרשמתם מתיק העבודות, אבל אתם רוצים לדעת יותר, בדקו מה אומרים לקוחות קודמים. המלצות של לקוחות יכולות לעזור, במיוחד שמדובר על לקוחות ממליצים שקיבלו פתרונות דומים. לדוגמא, אם אתה (או את) בעל עסק שצריך כמות גדולה של בגדים מודפסים, תיתן עדיפות להמלצות מאת גורמים עסקיים. מי שצריך הדפסה של מוצר ייחודי (למשל סופשל או חלוק משי), יטיב לעשות אם יפעל על פי המלצות של לקוחות שכבר הזמינו וקבלו מוצר מודפס מסוג זה.

שירות לקוחות וזריזות אספקה

חברת הדפסות מספקת הדפסות כמובן, אך לא פחות חשוב – היא מספקת שירות. לצד איכות ההדפסה שצריכה להיות גבוהה, איכות נמדדת בעוד כמה דברים. למשל, שירות הלקוחות. עדיף להיעזר בחברה שגם אם פועלת אונליין, יודעת לספק שירות ומענה אנושי כאשר זה מתבקש. עדיף להיעזר בחברה שמבינה שצריך להציע אספקה זריזה וגם מענה לצרכים מיוחדים. אם חשוב לכם לקבל את ההזמנה בפרק זמן סביר וחשוב לכם שיהיה עם מי לדבר כשצריך, איכות השירות תתפוס מקום חשוב. כמובן שלא על חשבון פתרונות הדפסה טכנולוגיים, מכונות דפוס מהשורה הראשונה, פתרונות של דפוס ורקמה, בצבעים עשירים, שלא דוהים אלא נשארים לאורך זמן.

נהנתם מהכתבה? שתפו עם החברים!

כתבות נוספות שאולי תאהבו

רעיונות להפקת אירוע יום הולדת מיוחדת עם קונספט

רעיונות להפקת אירוע יום הולדת מיוחדת עם קונספט

יום הולדת על הפרק, ובין אם מדובר בבן משפחה יקר…
מגמות עיצוב לחדרי אמבטיה: ארונות אמבטיה ומעבר לכך

מגמות עיצוב לחדרי אמבטיה: ארונות אמבטיה ומעבר לכך

חדר האמבטיה המודרני התפתח מעבר לתפקידו המסורתי, והפך לנווה מדבר…
ניתוחים פלסטיים נפוצים לפני אירוע חשוב

ניתוחים פלסטיים נפוצים לפני אירוע חשוב

עם עליית המדיה החברתית והרצון להיראות במיטבנו, אין זה מפתיע…
אטרקציות מקפיצות לבר מצווה

אטרקציות מקפיצות לבר מצווה

אטרקציות גם אם לא הייתם מוכנים, הרגע הגיע והילד שלכם…