הולכת לחתונה? כך תקחי איתך את התיק המתאים ביותר

חתונה היא אירוע מאוד מיוחד, ואת רוצה להיראות במיטבך. זה אומר לבחור את האביזרים הנכונים, כולל התיק המושלם. אבל עם כל כך הרבה סגנונות וגדלים שונים של תיקים לנשים בחוץ, איך תבחרי את התיק הנכון?

הנה כמה טיפים:

1. קחי בחשבון את קוד הלבוש

קודם כל אנחנו ממליצים להבין את הוייב של החתונה. אם מדובר בחתונה מאוד רשמית, אולי תרצו לבחור תיק צד לנשים שהוא על הצד היותר יוקרתי, ולהמנע מתיק מתיק שמראה סטייל "נינוח" מדיי. אבל אם החתונה רגועה יותר, אפשר לברוח עם תיק פחות רשמי.

2. תחשבי על סגנון השמלה שלך

אם את לובשת שמלה נשפכת, תיק קלאץ' קטן עלול ללכת לאיבוד בכל הבד הזה. אבל אם את לובשת שמלה צמודה יותר, קלאץ' יכול להיות אופציה מצוינת.

3. אל תשכחי את הנעליים!

אם את נועלת נעלי עקב, אולי כדאי להימנע מתיק עם רצועה ארוכה שיתנדנד ויפריע. אבל אם את נועלת עקבים שטוחים או נמוכים יותר, רצועה ארוכה יותר יכולה להיות נוחה יותר להתנהלות במהלך הערב.

4. חשבי מה תצטרכי להביא עמך

אם את מביא רק כמה דברים חיוניים, תיק קטן עשוי להיות כל מה שאת צריכה. אבל אם את נושאת קצת מעבר לטלפון, הארנק והשפתון שלך, ייתכן שתצטרכי תיק גדול יותר.

5. שקלי את צבע השמלה שלך

אם את לובשת שמלה כהה, תיק לבן יכול להיות טאצ' נחמד. אבל אם את לובשת שמלה צבעונית, אולי כדאי שתבחרי בתיק שמהווה קונטרסט לשמלה שלך.

6. אל תשכחי את הפרטים של התיק

תיק חרוזים או תיק עם פאייטים יכולים להוסיף קצת ניצוץ לתלבושת שלך. מצד שני, כדאי לא להגזים, כמובן שהכל תלוי ברשמיות האירוע.

7. חשבי על המראה הכללי שאת רוצה להשיג

אם את רוצה מראה מהוקצע ומתוחכם, תיק קלאסי עשוי להיות הבחירה הטובה ביותר עבורך. אבל אם את הולכת על מראה כיפי ופלרטטני יותר, תיק צבעוני או תיק צד קטן ושובב יכול להיות בחירה מצוינת.

עם הטיפים האלה בחשבון, את אמורה להיות מסוגלת למצוא את התיק המושלם לחתונה שהוזמנת אליה! עם זאת, תמיד כדאי לך ללכת אחרי הסטייל האישי שלך ומה שהכי בא לך ללבוש.

נהנתם מהכתבה? שתפו עם החברים!

כתבות נוספות שאולי תאהבו

רעיונות להפקת אירוע יום הולדת מיוחדת עם קונספט

רעיונות להפקת אירוע יום הולדת מיוחדת עם קונספט

יום הולדת על הפרק, ובין אם מדובר בבן משפחה יקר…
איך לבחור חברת הדפסות איכותית?

איך לבחור חברת הדפסות איכותית?

חברות הדפסה יש לא מעט, אך האם כולן מציעות איכות…
מגמות עיצוב לחדרי אמבטיה: ארונות אמבטיה ומעבר לכך

מגמות עיצוב לחדרי אמבטיה: ארונות אמבטיה ומעבר לכך

חדר האמבטיה המודרני התפתח מעבר לתפקידו המסורתי, והפך לנווה מדבר…
ניתוחים פלסטיים נפוצים לפני אירוע חשוב

ניתוחים פלסטיים נפוצים לפני אירוע חשוב

עם עליית המדיה החברתית והרצון להיראות במיטבנו, אין זה מפתיע…