מטבחים מעוצבים בצבעים

לצבע במטבח יש המון משמעות. יש צבעים בגלגל הצבעים המוגדרים ניטרליים ויש צבעים שהם חלק מגלגל הצבעים וניתן בניהם לבצע התאמות. כיום תוכלו לראות מטבחים מעוצבים בחיפה בגוונים שונים וגם בשילוב של שניים או שלוש צבעים יחד. בכתבה הבאה נסביר על סוגי הצבעים השונים עבור מטבחים ואילו שילובי צבעים הם הסטייל החדש.

המטבחים הלבנים

אם פעם עץ מהגוני היה צבע המטבח הנפוץ ביותר, הרי שהיום הצבע הנפוץ ביותר הוא לבן. הלבן נחשב לצבע ניטרלי שמתאים בכל בית ולכל עיצוב. בגלל בהירותו, הוא מייצר המון אור בבית והגוון שלו אף פעם לא יוצא מהאופנה. אנשים שמחפשים מטבח להמון שנים, ייקחו את היתרון הזה בחשבון.

מטבחים שחורים מעוצבים

הסטייל האחרון במטבחים כיום הוא מטבחים מעוצבים בחיפה בצבע שחור. לרוב מדובר במטבחים בסגנון מודרני שהגוון שלהם הוא מבריק או מט. מטבח שחור לא יתאים בכל בית והוא מועדף בבתים שבהם יש מרחב כי הצבע השחור עשוי ליצור אשליה של חלל קטן.

מטבחים בגווני עץ

העץ הוא הגוון המסורתי עבור רהיטים ומטבחים. כיום העץ הכי נפוץ במטבחים הוא עץ האלון. בגלל שעץ מקבל עם הזמן הצהבה, אנשים רבים יוצרים מטבחים בגוון עץ ולא עץ אמיתי ורבים גם משלבים מטבח צבעוני יחד עם צבע העץ הניטרלי. מטבחים בגוון עץ הם יפים מאוד והם תמיד בסטייל.

מטבחים צבעוניים

בשנים האחרונות אנו רואים יותר ויותר אנשים שרוכשים מטבחים בגוונים. מגוון הצבעים הוא רחב מאוד וכולל בתוכו את כל גווני המניפה. תוכלו לראות מטבחים אדומים לנועזים מבנינו, מטבחים בגווני סגול ובמיוחד מטבחים בגווני ירוק, טורקיז, תכלת וכחול שהם הטרנד החזק ביותר כיום. את הצבעים הללו משלבים עם גווני שמנת, לבן, שחור או עץ.

אי צבעוני ומטבח בצבע ניטרלי

עוד דרך להכניס צבע למטבח היא להשתמש במטבח בגוון ניטרלי והכנסת צבעוניות באי. זוהי דרך מצוינת להכניס צבעוניות יפה למטבח שלכם.

במה לבחור? צבע קר או צבע חם?

שאלת השאלות בבחירת צבעים במטבחים היא האם ללכת על צבעים קרים או צבעים חמים. אז בעניין זה חשוב לומר שמטבחים מעוצבים בחיפה יכולים להיות בכל צבע שאתם מתחברים אליו. צבעים חמים כמו כתומים, אדומים וסגולים, נחשבים לנועזים ומתאימים כאשר העיצוב הביתי פחות נועז. הצבעים הקרים הרבה יותר קלים לעיכול. הם רכים יותר בגוון שלהם ולכן הרבה אנשים בוחרים בהם. כמו כן, ניתן לעדן את הגוונים בשילוב עם צבעים ניטרליים.

לסיכום, כיום כל צבעי המטבח הם מקובלים ויפים. מומלץ להתאים את צבע המטבח שלכם אל העיצוב הכללי של הבית. כמו כן, ניתן ללכת על מטבחים בגוונים ניטרליים או לחילופין, לשלב בין הצבעים הנטרליים לצבעים היותר נועזים ולקבל מראה הרמוני ומיוחד.

נהנתם מהכתבה? שתפו עם החברים!

כתבות נוספות שאולי תאהבו

רעיונות להפקת אירוע יום הולדת מיוחדת עם קונספט

רעיונות להפקת אירוע יום הולדת מיוחדת עם קונספט

יום הולדת על הפרק, ובין אם מדובר בבן משפחה יקר…
איך לבחור חברת הדפסות איכותית?

איך לבחור חברת הדפסות איכותית?

חברות הדפסה יש לא מעט, אך האם כולן מציעות איכות…
מגמות עיצוב לחדרי אמבטיה: ארונות אמבטיה ומעבר לכך

מגמות עיצוב לחדרי אמבטיה: ארונות אמבטיה ומעבר לכך

חדר האמבטיה המודרני התפתח מעבר לתפקידו המסורתי, והפך לנווה מדבר…
ניתוחים פלסטיים נפוצים לפני אירוע חשוב

ניתוחים פלסטיים נפוצים לפני אירוע חשוב

עם עליית המדיה החברתית והרצון להיראות במיטבנו, אין זה מפתיע…