מערכות סאונד לרכב- איך לבחור?

מערכות שמע לרכב עברו דרך ארוכה מאז הגלגול הראשון שלהן. הנגן בן 8 הרצועות ומערכת ארבעת הרמקולים היו כל כך פופולאריים בשנות ה-70 וה-80, אבל היום המערכות האלה כמובן פרימיטיביות מאוד.

כיום, ניתן למצוא מערכות סאונד מדהימות לרכב עם סאב וופרים ורמקולים שונים לכל מטרה שאפשר להעלות על הדעת: בס, טרבל, סראונד, האזנה קלאסית…הרשימה עוד ארוכה.

אבל לא משנה עד כמה המערכת טובה, עדיין יש כמה יסודות שאתם צריכים לדעת כדי שתוכל לקבל את הסאונד הטוב ביותר עבור הכסף שלכם.

אז הנה כמה דברים שאתם צריכים לדעת

1) לא חייבים להוציא הרבה כסף –  זה שרמקול לא נראה סופר יקר, לא אומר שהוא לא יספק לך איכות צליל מעולה. כמה מהרמקולים המוצלחים ביותר ביותר הם למעשה זולים ופשוט נראים פשוטים.

זה לא אומר שכל הרמקולים היקרים למראה אינם נהדרים (הם כן!), אבל גם לא בהרבה כסף אתם יכולים לקנות אחלה רמקולים .

2) מיקום הרמקולים– האקוסטיקה של המכונית שלכם תמלא תפקיד חשוב באופן שבו הרמקול שלכם נשמע; לכן חשוב שתמקמו את הרמקולים בצורה המיטבית ברחבי הרכב שלהם על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

על מנת לעשות את זה, כדאי להתייעץ עם מקצוענים בתחום, כי זה מאוד תלוי ברכב שלכם

3) כסף לא פותר האזנה – לא משנה כמה אתם משקיעים במערכת הסאונד, גם אם זה אלפים רבים, הכי חשוב להאזין למערכת בצורה מושלמת ולראות שאתם אוהבים את הסאונד ושהסאונד מתאים לכם בול.

יכולות להיות מערכות באלפי שקלים שהן אכן איכותיות, אבל הן לא יתאימו לסוג המוזיקה שאתם אוהבים לשמוע ואולי גם פשוט הן לא מתאימות לאוזניים שלכם. לכן, לא משנה כמה אתם רוצים להשקיע, האזינו למערכת קודם!

5) התקינו מערכת סאונד כשאתם קונים רכב חדש – אתם בתהליך של קניית רכב חדש? כדאי לבדוק עם החברה אם יש אפשרות להוסיף לכם מערכת סאונד במעמד המכירה, במקום שתתעסקו עם זה אחר כך.

הרבה מדגמי הרכב מגיעים עם אפשרויות אבזור פנאי שאולי לא כדאי לכם לוותר עליהם, גם אם זה כמה אלפים יותר, בגלל שכשאתם מקבלים ככה את הרכב ישר מהיצרן, בדרך כלל מערכת הסאונד יושבת מושלם בתוך הדגם

נהנתם מהכתבה? שתפו עם החברים!

כתבות נוספות שאולי תאהבו

רעיונות להפקת אירוע יום הולדת מיוחדת עם קונספט

רעיונות להפקת אירוע יום הולדת מיוחדת עם קונספט

יום הולדת על הפרק, ובין אם מדובר בבן משפחה יקר…
איך לבחור חברת הדפסות איכותית?

איך לבחור חברת הדפסות איכותית?

חברות הדפסה יש לא מעט, אך האם כולן מציעות איכות…
מגמות עיצוב לחדרי אמבטיה: ארונות אמבטיה ומעבר לכך

מגמות עיצוב לחדרי אמבטיה: ארונות אמבטיה ומעבר לכך

חדר האמבטיה המודרני התפתח מעבר לתפקידו המסורתי, והפך לנווה מדבר…
ניתוחים פלסטיים נפוצים לפני אירוע חשוב

ניתוחים פלסטיים נפוצים לפני אירוע חשוב

עם עליית המדיה החברתית והרצון להיראות במיטבנו, אין זה מפתיע…