רעיונות מגניבים לארגון אירוע ל- 20 אנשים

 

כל אירוע שאנחנו מכינים ולא משנה אם זה אירוע גדול כמו חתונה או אירוע עסקי גדול או לחילופין אירוע חברתי קטן, אספת צוות בצוות מצומצם וכן הלאה, בכל מקום כזה אנחנו חייבים לדאוג שתהיה תקרובת. אי אפשר להושיב אנשים סביב שולחן אחד בלי לתת להם את האפשרות לסעוד ארוחה קלה, ללגום משקה חם ובקיצור להשיב את הנפש. 

מעבר לאוכל לאירוע יש לנו גם את ארגון התוכנית לאירוע. אנחנו ללא יכולים היום לארגן אירוע מכל סוג שלא יהיה בלי לחשוב על התוכנית שתהיה באירוע.

אז כאן אנחנו עשויים להיקלע לבעיה. מה באמת מתאים לכל סוג של אירוע? למה אנשים מצפים? האם טוב להיצמד למה שכבר מוכר וידוע או שמא צריך לחדש ולגוון?

אירועים ואנשים מחייבים אטרקציות

האנשים של היום חיים ועושים שעות רבות מול המסכך. אפשר לומר כי זה כבר מזמן ברור כי בכל רגע פנוי אנחנו שולפים את הטלפון הסלולארי שוקעים בתוך המסך. זה לא עושה לנו טוב. גם אם אנחנו פתחנו תלות קש ואנחנו כבר לא באמת מסוגלים לכבות את המכשיר, אנחנו בעצם ניזוקים ממנו ולא באמת נהנים ממה שהוא נותן לנו. אז זה בדיוק מה שצריך להעיר אצלנו את הרעיונות לאירועים ואת התוכניות לאירועים.

ברגע שאנחנו מחליטים על אירוע מסוים, אנחנו צריכים מיד לתכנן גם את האוכל שנגיש באירוע ואת סוג התוכנית שנציע לאורחים שלנו. כי בלי תוכנית, האירוע יהיה כמו גוף בלי נשמה. אירוע בלי תוכן הוא אירוע שגורם לנו מהר מאוד להשתעמם. הוא שם אותנו במקום שאנחנו פשוט מצפים לראות שהאירוע כבר נגמר ונוכל להשתחרר לדרכנו.

ברור שאף אחד לא רוצה שזו תהיה התחושה באירוע שהוא מארגן. כולם רוצים אורחים שנהנים, אורחים מופתעים ואורחים שלא גומרים להלל ולשבח את הארגון ואת התוכנית.

אז מה באמת כדאי לארגן לאירוע?

אירוע מושלם בטעם מושלם

הדבר הראשון לפני הכול זה התפריט. חשוב לדעת על מה חושבים ללכת ובאיזה סגנון חושבים לבחור. קייטרינג בשרי לאירועים קטנים זהו למעשה אוכל מושלם שתמיד יהיו לו דורשים. כי מי לא אוהב אוכל בשרי? מי אינו מתלהב ממנה בשרית מושקעת וטעימה? מעבר לכך, כדאי לחשוב על התאמה של התפריט לסגנון האנשים שיבואו לאירוע. לא כל תפריט מתאים לכל אחד.

יש להתחשב בגיל המשתתפים כי אירוע לצעירים זה ממש לא כמו אירוע שלכבה בוגרת יותר. כך גם אירוע שמתקיים בשעות הבוקר זה לא כמו אירוע שנערך בצהריים או בערב. ההתאמה של האוכל היא בהחלט קריטית להצלחת האירוע.

אירוע מושלם עם תוכנית מושלמת

כפי שכבר ציינו, התוכנית היא גם כן חלק בלתי נפרד מהאירוע וחשוב לתת את הדעת על בחירה בתוכנית אטרקטיבית ומתאימה על פי סגנון האורחים.

נהנתם מהכתבה? שתפו עם החברים!

כתבות נוספות שאולי תאהבו

רעיונות להפקת אירוע יום הולדת מיוחדת עם קונספט

רעיונות להפקת אירוע יום הולדת מיוחדת עם קונספט

יום הולדת על הפרק, ובין אם מדובר בבן משפחה יקר…
איך לבחור חברת הדפסות איכותית?

איך לבחור חברת הדפסות איכותית?

חברות הדפסה יש לא מעט, אך האם כולן מציעות איכות…
מגמות עיצוב לחדרי אמבטיה: ארונות אמבטיה ומעבר לכך

מגמות עיצוב לחדרי אמבטיה: ארונות אמבטיה ומעבר לכך

חדר האמבטיה המודרני התפתח מעבר לתפקידו המסורתי, והפך לנווה מדבר…
ניתוחים פלסטיים נפוצים לפני אירוע חשוב

ניתוחים פלסטיים נפוצים לפני אירוע חשוב

עם עליית המדיה החברתית והרצון להיראות במיטבנו, אין זה מפתיע…